tirsdag 18. oktober 2011

Avslutning 2011

Det var stort sett god stemning på Avslutningen i dag.

Da er det synd at dere gutta, (som eneste lag) ikke klarer å gjøre et "normalt" kamprop.. det blei en flau affære som jeg ikke vil gi noen beskrivelse av annet enn at det viser hvor dårlig viljen til samspill i spillergruppa vår er. Dette kommer etter en helg med cup der et av lagene (Årvoll 3) opplever til dels store problemer med oppførsel internt i laget.

Som så ofte før er det noen få som klarer å ødelegge for resten. VI MÅ FÅ EN SLUTT på denne trenden, for det er ikke moro "å være fadder" for en gjeng som fremstår på en slik måte - syntes nå jeg.

Jeg har lovet å organisere en avslutning med bading på Krigsskolen med bare gutter 00, men jeg er usikker på om det er verdt innsatsen. Dere det gjelder SKJERP DERE! Vi i støtteapparatet vil faktisk ikke være der for dere for enhver pris.

Hilsen Terje, og jeg er ganske sikker på at de andre trenerne er enig.

Ps, jeg håper dere dette gjelder forstår budskapet!

Ingen kommentarer: