torsdag 29. oktober 2015

Mer cup info

Hei
Da er fordelingen på bilene klar, se under. Det er ikke felles avgang fra kunsten. Alle gutta avtaler selv med sjåfør hvor de møtes, og setter av gårde mot Kristiansand ca kl 17. Når alle er fremme rundt kl 21, så rigger vi oss i sovesal og ordner take-away pizza til kveldsmat. Vi har ellers ikke noe program på fredagskvelden. Vi må opp kl 07 da første kamp er ca kl 09. Ihht cup reglementet skal det være stille kl 23, da blir alle mobiltelefonene samlet inn for natta.

På lørdagen er 3.gruppespill kamp ferdig før kl 15, da får dere en del tid etterpå til å slappe av før party i 19-tiden. Det er ikke dusje tilgjengelig på hotellet for oss som bot på sovesalene, men dere kan dusje i et fint garderobeanlegget ved Prestheiabanen etter 3.kampen. Det blir egne busser til og fra party i Gimlehallen, retur i 23-tiden. Det er ikke garderober i partyhallen så da bør man ikke ha på for mye klær. Dere får nærmere beskjed om hvilken busser og eksakte tidspunkter. Når vi kommer tilbake til hotellet skal være stille kl 24,  da blir mobiltelefonene samlet inn igjen for natta.

Tidspunkt for først sluttspillkamp på søndag morgen vet vi ikke før etter gruppespillet er ferdig, men regn med at det er tidlig, og at vi må opp mellom 06 og 07.

kari, 90649417, og eilert
+ olav, mats, jonas

espen 95166116 og heidi
+ christoffer, bendik hb

tom 46413841 og abdi
+ edgar, philmon, seb m

stian 98251034
+ bendik s, patrick, morten

zulfi 45402106
+ gio

manfred 46623147 og gunnar 45290992
+ mathias hf, hans, buruk

svein bjørnar 95077271 og gry
+ øyvind, iacob



tirsdag 27. oktober 2015

Torsdagstrening - oppmøte 15:45

Det er trening for 1.lagstroppen og de som skal på Trollcup nå på torsdag.

Treninga er flyttet frem en halvtime da Petter skal nå en annen avtale.
 Oppmøte 15:45, slik at alle er klar før 16:00.

torsdag 22. oktober 2015

Cup i Kristiansand

Hei
Det nærmer seg avreise til overnattingscup i Kristiansand. Vi reise kl 17 på fredag 30.okt, kjører ned i 7 biler, setter opp hvem som kjører med hvem tidlig neste uke. Vi er 17 gutter, 1 trener og 10 foreldre/sjåfører som reiser. J00/01 laget er ca det samme antallet.

Vi skal bo på Quality hotel rett utafor Kristiansand, sover på et stort rom hvor det blir satt ut madrasser. Antar det blir et rom for hvert lag, men er ikke sikker. Et par voksne må også overnatte i dette rommet ihht arrangørene reglementet. Resten av foreldrene skal overnatte i sjørøverlandsbyen like ved siden av........

Dere må selv ha med sovepose eller dyne og laken. Dere får frokost på hotellet på lørdag og søndag morgen, samt middag på hotellet på lørdag. På søndag får dere middag i Gimlehallen (hvis vi blir slått ut av sluttspill tidlig drar vi sannsynligvis hjem før middagstid). Ha med matpakke til 4 timers kjøretur ned, samt fredagskvelden. Ha også med litt penger til kos på lørdag og litt mat på veien hjem på søndag. Vi er hjemme på Årvoll igjen tidligst kl 14 og seinest kl 21.

På lørdag kveld er det Party i Gimlehallen med live musikk og DJ, flere tusen ungdommer og vakter for å passe på. Det blir satt opp egne busser frem og tilbake mellom hotell og party. Dette er et rusfritt arrangement. Dersom noen skulle finne på å røre alkohol blir de hjemsent og får kampkarantene i vinterserien.  Tror ikke dette er et problem i gruppa vår, men vil bare ha advart.

På lørdagen blir det 3 kamper i gruppespillet, 2*15 min, så her e det vare å gi maks hele veien, se kampoppsett under. På søndagen er det A - eller B-sluttspill, 2*20 min, med start kl 08, og da er det vinn eller forsvinn.

Lørdag: 
Kl 09:10. Årvoll G00-Randesund 1Presteheia bane 1
Kl 12:05. Frøyland-Årvoll G00Presteheia bane 1
Kl 13:50. Hinna Fotball G 15-Årvoll G00Presteheia bane 1

Det kan bli kaldt på og innimellom kampene på lørdagen. Da med superundertøy, hansker og lue, samt flere lag med varmt overtrekkstøy i tillegg til Årvoll troppen. (Og leggskinn, kunstgresssko og vannflaske)

Se ellers mer informasjon om selve cupen på http://trollcupkristiansand.no

Mvh støtteapparatet


lørdag 17. oktober 2015

Oppmøte Color line cup, søndag 18.10

Etter strålende spill er vi i A-sluttspill. Første kamp i morgen er 0945, oppmøte kunsten kl 0815! Abdi har gitt beskjed på FB om hvem som skal møte. Ses!

siste seriekamp for 1.laget hjemme mot Fossum - søndag 18.okt

Hei
Hjemmekamp mot Fossum, oppmøte på Linderud kl 19:15, kampstart kl 20:00
Tropp:
Mathias LF
Hans
Marcus
Morten
Øyvind
Jarand
Bendik s
Patrick
Øyvind
Mathias
Buruk
Jonas
Gio
Bendik HB
Christoffer
Harry
Philimon

fredag 16. oktober 2015

Oppmøte lørdag 17.10, Color Line cup

Da er vi i gang med cupen!
To kamper i morgen, kl 1030 og 1430. Oppmøte på kunsten 0915 for felles kjøring til Hallager kunstgress. Antagelig drar vi hjemom mellom kampene. Vi trenger folk til å kjøre både morgen og ettermiddag. Send Kari en sms på 90649417 hvis du kan!
Ses i morgen!