Innetreningsavtalen med Akerhallen starter ikke før neste uke - innetreninga i dag er derfor avlyst.
onsdag 6. januar 2016
Treningstider i vinter
Hei
De nye treningstidene er lagt inn i kalenderen på web-versjonen av bloggen. Disse er:
-Mandager på Årvoll kunstgress, oppmøte 17:45
-Onsdager inne i Akerhallen, oppmøte 18:55, vi har hallen fra 19:00. Ikke gå i veien for de som har hallen før oss!
-I tillegg, torsdager på Årvoll kunstgress, for 1.laget samt 2.lags tropp spillere etter avtale med trener, oppmøte 16:15.
-Og så er det igangsatt keepertrening på torsdagene på tvers av enhetene i ungdomsavdelingen på torsdager, oppmøte 17:15 og ferdig oppvarmet til 17:30
Dere må være godt kledd på utetreningene når det er kaldt i januar, tynne ullsokker er et must! og helst ull innerst på hele kroppen, og så flere tynne lag som evt kan tas av gradvis underveis, ikke bare en supertjukk jakke! Fortrinnsvis ull på hendene. Bør ha lue/buff i starten og så heller ta dette av.
Dere trenger drikke selv om det er kaldt.
mvh støtteapparatet
De nye treningstidene er lagt inn i kalenderen på web-versjonen av bloggen. Disse er:
-Mandager på Årvoll kunstgress, oppmøte 17:45
-Onsdager inne i Akerhallen, oppmøte 18:55, vi har hallen fra 19:00. Ikke gå i veien for de som har hallen før oss!
-I tillegg, torsdager på Årvoll kunstgress, for 1.laget samt 2.lags tropp spillere etter avtale med trener, oppmøte 16:15.
-Og så er det igangsatt keepertrening på torsdagene på tvers av enhetene i ungdomsavdelingen på torsdager, oppmøte 17:15 og ferdig oppvarmet til 17:30
Dere må være godt kledd på utetreningene når det er kaldt i januar, tynne ullsokker er et must! og helst ull innerst på hele kroppen, og så flere tynne lag som evt kan tas av gradvis underveis, ikke bare en supertjukk jakke! Fortrinnsvis ull på hendene. Bør ha lue/buff i starten og så heller ta dette av.
Dere trenger drikke selv om det er kaldt.
mvh støtteapparatet
mandag 21. desember 2015
Oppstart etter juleferien blir mandag 4.januar kl 17:45
Hei
Vi kjører igang trening igjen mandag 4.januar, oppmøte 17:45.
Hvilke dager det blir trening i vinter blir bestemt på møte i støtteapparatet søndag 3.januar, dette blir så lagt på bloggen like etterpå.
Da ønskes alle en god juleferie.
Hilsen støtteapparatet
Vi kjører igang trening igjen mandag 4.januar, oppmøte 17:45.
Hvilke dager det blir trening i vinter blir bestemt på møte i støtteapparatet søndag 3.januar, dette blir så lagt på bloggen like etterpå.
Da ønskes alle en god juleferie.
Hilsen støtteapparatet
torsdag 17. desember 2015
Trening i dag tors 17. des. er AVLYST
Trening i dag er avlyst pga at banen ikke kan brukes!
Ta en joggetur!
Ta en joggetur!
lørdag 12. desember 2015
G00/01 intern treningskamp søndag 13.des
Det blir intern treningskamp på Årvoll kunstgress på søndag treningsgruppe 1 mot treningsgruppe 2, opp, oppmøte 17:15 for kampstart kl 18. Alle som har anledning møter.
Neste uke blir siste treningsøkt før juleferien. Start opp i januar samme uka som skolen starter. Vi har ikke fått de nye treningstidene men legger disse ut på bloggen når de er klar.
Mvh støtteapparatet
Neste uke blir siste treningsøkt før juleferien. Start opp i januar samme uka som skolen starter. Vi har ikke fått de nye treningstidene men legger disse ut på bloggen når de er klar.
Mvh støtteapparatet
torsdag 3. desember 2015
Kamp mot Årvoll 99 søndag 6. desember.
Kamp søndag 6. desember mot Årvoll 99.
Oppmøte kl. 17.45.
Følgende spillere møter opp:
August
Jonas
Øyvind
Hans
Morten
Mohammed
Jarand
Philmon
Patrick
Bendik HB
Bendik S
Buruk
Markus
Mathias T.
Christoffer
Oppmøte kl. 17.45.
Følgende spillere møter opp:
August
Jonas
Øyvind
Hans
Morten
Mohammed
Jarand
Philmon
Patrick
Bendik HB
Bendik S
Buruk
Markus
Mathias T.
Christoffer
Ny hovedtrener - Waris - og keepertrening
Hei
Det går mot tampen på en variabel sesong: 2.laget har hatt fremgang fra året før, mens 1.laget tok et steg tilbake. Nå starter alle med blanke ark igjen før neste sesong, da må vi bygge på det som var bra og jobbe med å forbedre det som ikke var så bra.
Klubben har fått på plass ny g00/01 hovedtrener for 2016 sesongen - Waris Asjad.
Det er vi glade for. Han er allerede godt igang.
Abdi fortsetter som 2.lagstrener.
Anders går over i en rolle som keeper-trener for ungdom og senior.
Waris sine kontaktdetaljer:
hvm støtteapparatet
Det går mot tampen på en variabel sesong: 2.laget har hatt fremgang fra året før, mens 1.laget tok et steg tilbake. Nå starter alle med blanke ark igjen før neste sesong, da må vi bygge på det som var bra og jobbe med å forbedre det som ikke var så bra.
Klubben har fått på plass ny g00/01 hovedtrener for 2016 sesongen - Waris Asjad.
Det er vi glade for. Han er allerede godt igang.
Abdi fortsetter som 2.lagstrener.
Anders går over i en rolle som keeper-trener for ungdom og senior.
Waris sine kontaktdetaljer:
Mailadr. : waris_boy94@hotmail.com
Mobil : 466 21 864
1.lagstroppen gir beskjed ved fravær til Waris, 2.lagstroppen til Abdi som nå.
Det blir altså keeper treninger på tvers av årsenhetene på torsdager, oppmøte 17:15, ferdig oppvarmet til start kl. 17:30. Startet forrige uke. Keepertrener : Anders Rønning
Abonner på:
Innlegg (Atom)