tirsdag 6. januar 2015

Tropper januar 2015

Godt nyttår!

Endelig er julefeiringa over og vi kan komme i gang med fotballtreninger igjen. Eg håper dikkan gleder dikkan like mykje som meg!
Som vi snakket om på spillermøte og på de individuelle samtalene før jul kommer vi til å dele mer opp i to trenings- og kampgrupper i år. Vi i trenerteamet mener at dette vil gi best mulig oppfølgning og mestringsopplevelser for alle. Når det er sagt er det viktig å få med seg at de troppene som blir satt opp her ikke nødvendigvis kommer til å se slik ut resten av sesongen. Vi vil i år revurdere troppene hver måned og flytt opp og ned spillere. Som vi snakket om før jul vil innsats på trening, holdninger og oppførsel i rollen som Årvoll spiller og egen utvikling være kriteriene som blir avgjørende ved disse omrokeringene.

Fra og med onsdag vil disse to troppene gjelde:

1. lagstropp:                     2. lagstropp:


Abou Hans
Abel Luka
Bendik S Anish
Bendik HB Anusan
Christoffer Harry
Edgar Yarris

Iacob
Morten
Patrick William (Skadet)
Sebastian C
Mathias LF Masoud
Din Mats
Jarand Mohammed
Øyvind  Mojadin
Mathias T Olav
Philmon Sebastian M
Sebastian S
Sigbjørn
Sumugan
Elias
Abdirahman
Hamad 

Dette er som sagt troppene for januar, og allerede i februar kan disse bli forandret.

Dersom noen ikke finner sitt navn på listen ta kontakt med meg på: 90253383

Ps. i januar kommer noen i 2. lagstroppen til å trene med 1. lagstroppen. Dette gjelder de som har avtale med meg etter spillersamtalene i Desember.

Gleder meg til å ta fatt på et nytt fotball år!

Hilsen
Anders

søndag 4. januar 2015

Oppstart 2015 sesongen

Hei
Da kjører vi igang med ny sesong fra midten av denne uka.
Vi har ikke fått endelige treningstider på kunsten enda, men vi har fått Akerhallen på onsdager 17-19 så da kjører vi igang på førstkommende onsdag.

Vi fikk på plass trenerkabalen i desember. Vi får et kjempesterkt team i år med
- Anders som hovedtrener for hele g00/01 enheten , samt 1.lagstrener,
- Petter Skogsletten som utviklingstrener 2 ganger i uka, og
- Abdi som er g98 gutt som 2.lagstrener
I tillegg vil de "vanlige" foreldretrenerne/støtteapparatet hjelpe til der det er behov.

I år kjører vi helt og fullt integrert g00/01 opplegg. Vi er ca 35 gutter tilsammen, og melder på to g15 lag i serien. For best mulig sportslig og sosialt utbytte kjører vi nivådeling på treningene, men med flest mulig treninger samtidig. Anders har oversikt over hele enheten og tar ut 1. og 2.lags troppene  i starten basert på innsats, dyktighet, og holdninger i slutten av fjorårssesongen samt hvilke signaler den enkelte har gitt i de individuelle samtalene før jul. Trenerteamet vil se an utvikling og vurdere endringer regelmessig i løpet av sesongen.

På innetreninger i vinter i Akerhallen på onsdagene må vi dele gruppa i to, ellers blir vi alt for mange samtidig, vi kjører da en økt for 1.lagstroppen fra 16:45-18:00 og for 2.lagstropen fra 17:45-19:00.

Treningstidener på kunsten er som sagt ikke klar enda, håper å få dette på plass i løpet av noen dager.

Vi håper å få til en overnattingscup i løpet av sesongen. Kommer tilbake til dette ethvert.
Da ønskes gutter og foreldre velkommen til g00/01 2015 sesongen.

Mvh støtteapparatet

fredag 12. desember 2014

Juleferie

Hei
Da tar vi juleferie til uka, men hold dere i aktivitet, kanskje blir det snart skiføre, det er også ledig på kunsten på de tidspunktene vi har hatt siste to mnd hvis noen vil spille løkkefotball.

Til uka er det møte med det nye trener-teamet og planlegging av det sportslige opplegget for neste sesong.

Vi starter opp igjen på nyåret enten den uka skolen starter eller uka etter, det blir nye treningsdager/tider, følg med på bloggen etter nyttår for mer info.

Ha en fin juleferie
Hilsen støtteapparatet

tirsdag 9. desember 2014

Kamp for 1. laget mot Bærum Sportsklubb søndag 14. desember.

Kamp for 1. laget mot Bærum Sportsklubb søndag 14. desember. Oppmøte kl. 15.45
ved kunstgresset for felles avkjørsel. Kampstart kl. 17.00 på Sandvika stadion,
kadettangen. Vi trenger foreldre til å kjøre.

Følgende tropp er tatt ut:
Mathias LF, Christoffer, Øyvind, Morten, Bendik S., Mathias T., Abel, Din,
Patrick, Harry, Sebastian C., Abou, Bendik HB, Philmon, Edgar.

Gi beskjed så snart som mulig hvis du ikke kan spille kampen. Det forventes
også at de som er tatt ut til kampen, kommer på trening torsdag eller gir Anders 
beskjed hvis ikke. Vi vant forrige treningskamp mot Oppsal etter bra innsats,
vi satser på bra spill i årets siste kamp!

mandag 8. desember 2014

Kun trening tirsdag (alle) og torsdag (1. laget) denne uken.

Denne uken blir det kun trening tirsdag og torsdag. Tirsdag er det trening for
alle. Treningen på torsdag er organisert av foreldre. Mulig for trening for 2. laget
også, hvis foreldre kan være tilstede.

Kamp for 1. laget mot Bærumsløkka førstkommende søndag. Det forventes
at de som skal spille, kommer på begge treningene denne uken. Hvis ikke må
det gis beskjed pr. sms til Marcos, mob. 90168222.

onsdag 3. desember 2014

Treningskamp mot Oppsal 2

Til fredag (5.desmber) er det treningskamp for 1. laget mot Oppsal.
Oppmøte på kunstgresset (Årvoll) klokka 18.15. Kampstart 19.30.
Husk å kle dere godt, det kan fort bli kalt.

Troppen blir som følger:
Mathias, Mathias, Patrick, Sebastian C, Abou, Abel, Bendik H., Bendik S., Øyvind, Din, Jarand, Christopher, Mats, Harry, Sebastian M.

Dersom du ikke kan på fredag, så si i fra til meg så fort som mulig!

Anders

tirsdag 2. desember 2014

Spillersamtaler

Som avtalt legger jeg ut lista for spillersamtaler her:

Tirsdag:                                       Torsdag:
16.50-19.30:                                18.20-20.30:
Philimon                                        Morten
Jacob                                            Mathias L.F
Sebastian S                                   Bendik S
Mats                                             Øyvind
Sebastian M                                  Hans
Olav                                              Din
Mohamed                                      Jarand
Patrick                                          Bendik H
Elias                                             Christopher
Hamad                                         Abel
Sebastian C                                  Faik
Mathias                                        Yusuf
Harry                                            aT
William
Abou
Anusan
Mohadin

Husk på hvem som er før dere på lista, og gjør dere klar mens denne er inne. Vi har 10 minutter per person, og den tiden er ikke mer en vi må ha :)

Tenk litt over hva dere ønsker med fotballen, og hva dere tenker og forventer av Årvoll og trenerne i 2015 på forhånd, slik at dere er litt forberedt.

Ser frem til å høre fra dere :)

Anders