Hei
Her kommer lagene til cupen i helga!
11'laget: Martin, Kebron, Bendik HB, Herman, Hans, Mats, Alex, Abel, Morten, Bendik S, Patrick, Edgar, Abou, Chris, Philmon, Sebastian M og Iacob
7'er laget: Anu, Anish, Moahmed, Luka, Casper, Abdi Satar, Sebastian S, Kevin T og Kevin A, Chris Robert
Se innlegget under for info om oppmøte ol.
Hilsen Vetle og Jonas
onsdag 3. april 2013
tirsdag 2. april 2013
Cup oppsett fredag-lørdag-søndag
Hei
Nå er cup oppsettet på plass, se under. Alle kampene går på Li kunstgress på Gjelleråsen.
Felles kjøring fra kunsten på Årvoll. Trenger foreldre til å kjøre, still opp og bli med å hei på gutta!
1. og 2.laget tas ut på onsdag kveld eller torsdag formiddag.
NB! Det kan bli endringer på tidspunktene så sjekk bloggen på fredag etter skolen.
Nå er cup oppsettet på plass, se under. Alle kampene går på Li kunstgress på Gjelleråsen.
Felles kjøring fra kunsten på Årvoll. Trenger foreldre til å kjøre, still opp og bli med å hei på gutta!
1. og 2.laget tas ut på onsdag kveld eller torsdag formiddag.
NB! Det kan bli endringer på tidspunktene så sjekk bloggen på fredag etter skolen.
| 1.laget: 11er lag, min 4 kamper, 2*20 min, 1 kamp på fredag kveld, 2 på lørdag formiddag og min 1 i sluttspill på søndag. Oppmøte seinest 17:30 på fredag, 07:30 på lørdag, oppmøte søndag avhengig av resultater, men sannsynligvis tidlig. Gi beskjed til Vetle eller Jonas hvis du ikke kan komme eller blir forsinket/forsover deg! 2.laget: 7er lag, 4 kamper, alle på lørdag, 1 omg a 25 min. Oppmøte kl 10:30 på lørdag. Gi beskjed til Bård med tekst til mobil 95308530 dersom du ikke kan komme eller forsover deg! Hilsen laglederne 1.laget: Klasse G13 - Gutter 13 år_11er | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| G13 - Pulje 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
| 3271 | GIF 2000 | - | Årvoll G00 | 05.04 - kl. 18:48 | Li 11er_1 / Li Kunst... | |||||||||||||||||||||||||||
| 3273 | Oppsal-3 | - | Årvoll G00 | 06.04 - kl. 08:48 | Li 11er_1 / Li Kunst... | |||||||||||||||||||||||||||
| 3274 | Årvoll G00 | - | Bøler | 06.04 - kl. 12:48 | Li 11er_1 / Li Kunst... | |||||||||||||||||||||||||||
| 2.laget: Klasse G13_7 - Gutter 13 år_7er | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| G13_7 - Pulje 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||
| 3295 | Årvoll G00 7.er | - | Nittedal Blå | 06.04 - kl. 11:30 | Li 7er_1 / Li Kunst... | |||||||||||||||||||||||||||
| 3292 | Årvoll G00 7.er | - | AFK | 06.04 - kl. 12:00 | Li 7er_2 / Li Kunst... | |||||||||||||||||||||||||||
| 3283 | Årvoll G00 7.er | - | Harestua G2000 | 06.04 - kl. 13:30 | Li 7er_2 / Li Kunst... | |||||||||||||||||||||||||||
| 3288 | GIF Gutt 2000 | - | Årvoll G00 7.er | 06.04 - kl. 15:30 | Li 7er_2 / Li Kunst... | |||||||||||||||||||||||||||
torsdag 21. mars 2013
påskeferie og cup helga etter påske
Hei
Etter 1.lags trening fredag (se under) tar vi påskeferie og 1 uke fri fra fotballtreninga. Starter opp igjen med trening mandag 2. påskedag, antar de aller fleste som reiser er tilbake da.
Helga etter påskeferien dvs 5-7 april er det cup på Gjelleråsen så sett av helga allerede nå. Vi har meldt på et 11er og et 7er lag så da blir det mye spilletid på alle.
Hilsen hjelpetrenerne/laglederne (gamlingene)
Etter 1.lags trening fredag (se under) tar vi påskeferie og 1 uke fri fra fotballtreninga. Starter opp igjen med trening mandag 2. påskedag, antar de aller fleste som reiser er tilbake da.
Helga etter påskeferien dvs 5-7 april er det cup på Gjelleråsen så sett av helga allerede nå. Vi har meldt på et 11er og et 7er lag så da blir det mye spilletid på alle.
Hilsen hjelpetrenerne/laglederne (gamlingene)
onsdag 13. mars 2013
Kamp Søndag
-->
-->
Hei
Følgende spillere
møter til trening 15:30 på kunstgresset på fredag, og kamp med oppmøte 15:30 på
kunstgresset på søndag: Martin,
Kebron, Alex, Mats, Herman, Abel, Patrick ,Morten, Bendik S, Abou, Edgar,
Bendik HB, Chris, Hans, Iacob og Sebastian M.
Følgende spillere
møter til 7er kamp klokken 17:00 på søndag på kunstgresset: Anusan, Luka, Olav,
Sebastian S, Philmon, Kevin A, Casper, Anish, Store Abdi og Abdi Satar.
Det er viktig å huske at innsats og oppmøte på trening er en viktig faktor for å få spille 11 fotball. Hvis man er syk eller ikke har mulighet til å komme på trening, så er det viktig at dere sender melding til Jonas eller Vetle. Husk og kle dere godt, det blir fort kaldt om kveldene.
lørdag 9. mars 2013
Kle dere godt med ull til kamp på søndag
Hei
Ikke la deg lure av at det har vært varmt i sola siste uka og at det er sol når du gjør deg klar til kamp i morra.
Det er meldt -10 på Gjelleråsen når vi ankommer i sekstiden og -12 når vi er ferdige!
Alle må ha tynne ullsokker, ull innerst på kroppen, og flere lag med treningstøy oppå. Boblejakke på topp som du kan ta av i løpet av oppvarminga. Vi skifter spillere underveis, så de på sidelinja må få på seg jakke mens de venter. Alle må ha lue og hansker.
Og så trenger vi foreldre til å kjøre.
Hilsen hjelpetrenerne/lagledere
Ikke la deg lure av at det har vært varmt i sola siste uka og at det er sol når du gjør deg klar til kamp i morra.
Det er meldt -10 på Gjelleråsen når vi ankommer i sekstiden og -12 når vi er ferdige!
Alle må ha tynne ullsokker, ull innerst på kroppen, og flere lag med treningstøy oppå. Boblejakke på topp som du kan ta av i løpet av oppvarminga. Vi skifter spillere underveis, så de på sidelinja må få på seg jakke mens de venter. Alle må ha lue og hansker.
Og så trenger vi foreldre til å kjøre.
Hilsen hjelpetrenerne/lagledere
Abonner på:
Innlegg (Atom)