onsdag 12. januar 2011

tirsdag 11. januar 2011

Årets første trening:)

Vi var 9 stk i dag, med god stemning:) Håper at vi blir fler etterhvert!



Husk trening men Romeo Gill på torsdag 1530, og på lørdag vil Gunnar kjøre en øke med hjørnefotball på klokka 1200 i Årvoll gymsal, vel møtt!

fredag 7. januar 2011

Treningstider 2011 og godt nyttår!

Nye treningstider for vintern blir slik:

Tirsdag klokka 1700, kunstgresset
Torsdag klokka 1530, kunstgresset


På varsel kommer vi til å kjøre noen treninger på:
Lørdag klokka 1200, Årvoll skole gymsal - hjørnefotball
Dette vil bli lagt ut på bloggen

Disse tidene har vi frem til uke 13, men det kan komme endringer så dere må følge med på bloggen!

Viktige ting om vintern:
Om vintern SKAL vi ha på lue, hansker/votter og varmt tøy!
Om vintern svetter vi MER enn om sommeren, da masse fuktighet går ut i lufta. Derfor skal vi ha med drikke også på vintern.
Triks for drikkeflaska er å ha i passe varmt vann og putte flaska i en ullsokk, eller vi kan bruke termos. Se NFF kulderåd her
Ved temperaturer mellom -12 og -15 grader vil vi vurdere gjennomføring. Følg med på bloggen!

Vi vil melde oss på 2 stk innedørs cup'er fremover, info kommer på bloggen.

Hilsen
trenere og lagleder

fredag 10. desember 2010

Juleferie :)

Hei!
Nå tar vi juleferie! Vi oppfordrer til å være aktive i det fine vinterværet!

Kom dere ut på ski og skøyter!

Oppstart på nyåret blir torsdag uke 2.
GOD JUL!

torsdag 9. desember 2010

lørdag 4. desember 2010

torsdag 2. desember 2010

Avlyst trening i dag 2 des.

Det er for kaldt!
Kom dere ut og lek i akebakken gutter!

Hilsen trenerne
Adnan, Gunnar, Espen og Terje